ONSDAG

HEJ!

Ni verkar uppskatta inlägg där jag är ful så kanske ska fortsätta med det!? Det är ju trotts allt något jag är väldigt bra på!

Idag är det onsdag och det betyder två saker:

1. Dödenspass på gymmet ikväll!
2. Att imorn kommer min päron! Åhå va skönt det ska bli att få en pause från Au pair livet!


Nu ska jag städa mitt rum så pappa ser att jag faktiskt sköter mig (oftast) när jag inte är hemma! HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH HÖHÖHÖHHÖHÖHÖHÖHHÖHH


Jag hade även ett (för)långt samtal med Sophia på telefonen idag! Hon verkade behöva det mer än mig haha :D Lycka till idag och skicka ett mejl när ni är klara!
 

WHY?

Kommentarer
Postat av: your lover

haha...ja, jag behöver det verkligen! så fort du e på msn kan jag uppdatera, blir krångligt i ett mail.

PUss skrutt!!

2009-04-02 @ 15:09:18
Postat av: Behm

Hm...tror jag känner igen den där älgen xD

2009-04-02 @ 21:36:32
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0