Onsdag

Idag är det onsdag och titta jag bloggar!!!!


Med 14kg övervikt (och den här gången satt inte övervikten i väskan) lämnade jag England den 17 Juli. Nu två veckor senare sitter jag hemma i Täby, glad men arbetslös. Mina dagar här hemma har minst sagt varit intensiva! Det här är andra kvällen som jag bara är hemma och gör ingenting. Jag kanske borde tänka på att sitta ner och andas lite MEN det kan jag göra när jag är 39 och gubbsjuk!


Idag hade jag en supermysig dag hos min vän Caroline. Vi badade, åkte kanot och vattenskoter. Sen bjöd hon på en god thaisoppa. Nu på kvällen har vi firat min daddy dj som blivit gubbe. Grattis pappa Bo, tiden går fort när man har roligt! Sen har jag kommit fram till att jag själv fyller år om mindre än en vecka, på tisdag närmare bestämt. Grattis Sofiee, tiden går fort när man har roligt! Egentligen känns det inte som om det är något att fira när man fyller 21 men ett litet kalas kanske man ska ställa till med !?


Det kanske inte kommer bli så täta uppdateringar nu, bloggen var egentligen bara till för att hålla er uppdaterade när jag reste. Det känns som om det inte kommer bli så roliga inlägg när det inte är några tjurar eller andra lantliga saker inblandade! Däremot om jag har något vettigt att säga eller bara saknar bloggandet kanske det kommer upp ett inlägg.


En annan kul grej som jag vill berätta om är att jag (på eget initiativ) gick ut och spelade golf med min fader. HAHA vad han teg. Han trodde att jag skulle vara sämre än sämst och tji fick han. Jag var faktiskt riktigt bra (nja någon Tiger Woods var jag förståss inte, men en 5 årig Sörenstam kanske!!!)  Andra gången vi spelade räknade vi till och med poäng och jag vann (stort!!!) över min daddy! Så det kanske blir ett grönt kort innan sommarens slut?! Fast om jag känner mig själv lär det där gröna kortet dröja några år till!


Sist men inte minst, det här har jag hunnit med (i bilder) sen jag kom hem:



(bara för att jag tänkte lägga upp lite roliga bilder hittar jag inga!)


Nu ska jag sova ett litet tag. Ska upp och luncha med min storebror imorn!


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: frida

"Med 14kg övervikt (och den här gången satt inte övervikten i väskan)"



hahaha!

2009-08-10 @ 09:21:28
Postat av: Jenny Cermén

Hej hej Sofiee jag har hittat hit på nåt sätt :) Var bara tvungen att berätta att när jag bodde i London när jag var 20 lyckades jag gå upp 15kg på ett halvår! Fattar inte vad de stoppar i maten därborta haha

2009-09-09 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0