Trosdag

Idag är det en Trosdag!

Jag ska snart åka iväg och jobba med Lesse. Vi ska jobba på någon helfestlig konstutställning. 16.30 - 03.00. Härliga arbetstider va?

Idag vill jag även berömma mig själv för en otroligt aktiv dag.

jag har hunnit med:

Städa/skura/damsuga/våttorka köket, badrummen, hallen, solrummet och vardagsrummet!
Jag har städat mitt rum och rensat och sorterat i garderoben.
Kollat på HELA John Mayer DVDn :D
Gjort inköpslista till maten som ska serveras på lördag.

och sist men inte minst har jag tagit upp dagens nyheter och hittat en svår artikel som jag har läst och skrivit upp svåra ord. Högskoleprovet 2,0 HERE I COME!!!! 



Igår lyckades jag dessutom fixa ett jobb. YEY! No more arbetslös mys-soppe! Work here I come!!!


bye


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till jobbet och grattis i efterskott!:)

2009-08-14 @ 18:40:23
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0