Fredag - Lördag

Fredag:

Fredagen började och gick, sen slutade den med ett rump och ben pass. Efter passet åkte jag och Caroline till Tescos där det inhandlades ett paket ben&jerrys. Därefter åkte vi hem till C och hade det riktigt trevligt.

Carolien berättade om sitt otroliga liv och då kom det fram att hon har varit med i Bonde söker fru! Jag dog! Det var det bästa som hänt under den här resan. Inte nog med det så var presonen hon "dejtade" bonden FREDRIK!!!! hhahahaa han den där otroligt fula och social retarded....
-Det var dock inte hon själv som anmälde sig till programet utan en av hennes vänner, Caroline hoppade dessutom av programet när de skulle åka hem till hans gård. MEN att hon ställde upp och verkligen gick på date med FREDRIK är det bästa som har hänt. Jag kommer kunna leva på det länge! TACK CAROLINE!!! för att ge er en inblick i hur kul det är så bjuder jag på ett filmklipp från youtube:



Lena var för övrigt Carolines rumskompis!!! KANON ROLIGT!


Lördag:

idag har det hänt grejjer! vi tog oss in till bristol för en au pair träff som Hanna (en annan svensk tjej som bor i bristol) hade anordnat. Vi möttes på  starbucks för en fika. De som var där var vi tre från sverige, två tjejer från tyskland och tre tjejer från frankrike. Det var riktigt trevligt att få träffa lite människor efter att ha varit isolerad på landet i en månad! Efter vår långa fika blev det till att shoppa  lite såklart! eftersom att det sista spåret  från myrängen kom igår fanns det inget bättre sätt än att shoppa upp det! det blev ett par convers, en cool träja och ett halsband. (Ja mamma jag har sparat lite och pappa tröjan är INTE stickad!!!!)  
Dagen vart helt klart lyckad och jag hoppas vi träffar på de igen!





HEY! om man är i great UK måste man äga ett par schyssta skor!





Juste en annan viktig händelse som bör tas upp är att min kära vän jättespindeln är död!! haha igår kväll så satt han helt oväntat uppe i taket och då BOM dog han! I KILL YOU!


före:


Efter:

Jag hoppas det var rätt spindel, annars måste jag ut på jakt igen!



Som paris hilton skulle säga:
TTYN - talk to you never!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha!!=) Stackars spindel... RIP

2009-03-03 @ 22:19:10
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0