Happy happy!

Åh hejsan och glad alla-hjärtans-dag!

Min dag igår slutade fantastiskt, NOT.
Jag och CAroline skulle träna och när vi var på vårt pass ( ben,rumpa och magpass) så kunde jag inte annat än att tänka "varför varför varför gör jag det här på en fredagkväll?!!!!". Jag lyckades iaf ta mig igenom en timme med stenhård benträning vilket känns idag!


Idag har jag faktiskt varit på dejt, med ett stort shopping center! Det mina vänner kan jag säga var den bästa av de bästaste dejterna jag har varit på! Jag lyckades till och med spendera en hel veckas lön. Det fanns så otroligt mycket att köpa och jag önskade att jag hade haft en stor stor plånbok med mig.

 

Jag lyckades plocka hem två linnen, ett halsband (som jag har plockat av lite saker ifrån så nu är det superfint) och en jacka som är som en bal på slottet, alldeles alldeles UNDERBAR! viiisst viisst???  Min nya kärlek! Jag såg ett par skor som också var kanon men mina pengar var sedan länge bortlovade till jackan :(


Georges bara skrattar åt mig men det är så värt det!

Ikväll ska jag som sagt jobba. Tänkte ta med mig en bok så jag har något att göra, antar att det kan bli rätt segt annars!



haha juste måste berätta lite om själva resandet till och från Bristol.
Eftersom att bilförare i england inte är så långsamma så är det rätt energikrävande att köra. Idag lyckades jag dock inte köra så mycket fel och vi hittade faktiskt helt utan några problem, dit ja!

När vi sen skulle försöka ta oss ut från Bristol så kom vi på att AHA vore det inte kanon med lite godis? Så vi kör ut från Bristol och hamnar i en bilkö, lite längre fram ser vi polisbilar med massor av blåljus. "OH tjena" tänker jag och blir lite stressad över att jag måste köra igenom ett gäng med poliser och nej mamma jag gör inte som du och slänger mig på tutan när jag blir stressad. Jag tog det lilla lugna och kör igenom en hejnedrans massa poliser och ridande poliser. Vi såg att polisen har tagit en massa fotbolls huliganer (stadion låg precis brevid). Jag andas ut och får den briljanta iden att svänga vänster på nästa infart eftersom det ser ut att vara en mataffär där. Japp vem tror ni inte hamnade mitt i smeten av massa kravaller. Haha som tur var så fanns där en rondell och jag kunde snabbt som tusan svänga tillbaka. Det är så typsikt att det ska vara något varje gång jag är ute och kör!

KUL JUL!

Kommentarer
Postat av: Behm

Love your jacket! ^^ Funderar på att dra en sväng på gymmet imorn om jag inte har nå bättre för mig :) E du på?

2009-02-14 @ 19:57:25
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0