Onsdag!

Hey!

Nu hade jag en halv timme över i min planering så nu tar jag mig en paus.
Idag har jag fortsatt på mina projekt så det jag har gjort idag är:

1. Tankat bilen, Ja jag tankade den helt själv och det blev ingen bensindans den här gången!

2. Varit hos slaktarn och köpt 1kg köttfärs, ett halvt kilo fläskfärst och 10 korvar!

3. Mitt största projekt är avklarat! Jag tog nämligen på mig att göra köttbullar till Annicas lilla tillställnign på fredag. Hon fyller 40 imorn och då ska de ha ett slags smörgåsbord. Eftersom det inte var meningen att de skulle ha ett partaj nu så suckade Annica över hur mycket som skulle göras så jag anmälde mig frivilligt till körrbullerullningen! Så hela förmiddagen har jag gjort köttbullar av 1,5 kg färs! Jag är ganska trött nu.

Det jag ska göra efter min paus är att städa kidsens rum. Det tar nog inte så lång tid eftersom de inte har några leksaker på rummen. Sen ska jag lämna in ett däck på verkstaden och sist men inte minst ska jag bege mig ut på motorvägen igen och plocka upp ungarna!
För några dagar sen så raporterade de på radion om att det var en man som hade blivit tagen för fortkörning på motorvägen. Han hade kört ca 110 miles/H det är alltså ca 180km/h. Så ni kan tänka er vilken hastighet det är på motorvägarna.

Senare ikväll ska jag till gymmet och träna. Jag längtar verkligen att få åka iväg och träna!
Sen så kommer Annicas svenska vänner hit och ska bo här över helgen. Imorn ska vi antagligen ta med de på en sväng till Bath, hoppas jag! 


Sen måste jag få säga att ägg har blivit min grej här nere. Eftersom vi har höns som lägger ägg hela tiden finns det alltid i kylen. Jag äter nästan varje dag ägg i olika former till luncherna! Så gott!!! Sen så har jag just avslutat ett stort paket Digestive Caramels, finns de i sverige?? Fantastiskt gott! Sen har jag ätit upp hälften av allt godis jag fick av mamms och papps. Något säger mig att det kanske är tur att jag tränar rätt ofta?! Annars hade man väl sett ut som sophia när man kom hem! (Skojje soppe.) <3


Tjenis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, bensindansen va ju bäst!/sophia

(jag åt just mögligt bröd..)

2009-02-18 @ 18:28:00
Postat av: camilla

underhållning på höd nivå när du bensindansar! Här tankar de åt en! :P

2009-02-19 @ 02:01:51
Postat av: Anonym

Vad jag tycker du är duktig!! mosters lilla hjärtegull. Kul att läsa din blogg. hoppas du tycker det är ok. Kram Ebba

2009-02-19 @ 17:50:41
Postat av: cajsa

sofieeee, jag läser bloggen varje dag!

2009-02-19 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0