8 Januari 2009

COOL... Idag är det två veckor kvar tills jag drar! 

Jag känner en viss stress över att man kanske borde börja packa eller iaf kolla lite vad man vill ha med sig! ( något som jag inte alls gjort, förutom att jag har lagt fram en rakhyvel. jag har hört att det kan var bra att ha i engelska skogar).

Så idag kollade jag i klädlåda nr1, dvs underklädslådan och insåg att: SHIT min resväska kommer bli till bredden full av underkläder!! Jag hade ingen aning om att jag ens ägde 300kg trosor/strumpor/BHar!
Men det lär väl lösa sig, får väl posta ner lite underkläder! Skulle vara rätt trevligt att öppna posten vid matbordet med ungarna och "oj! nejmen hejsan en stringtrosa! kolla ungar sånt här kan man ha på sig när man kommer in i puberteten".  Åh det här kommer bli kul! ( sophia: kul = FUN på engelska ).

Idag började mina kära vänner Ville och Camilla sin resa genom Sydamerikas vilda liv! än så länge har dem bara hunnit ner till Malmö MEN de är en bra bit på väg! Jag önskar er all lycka och hoppas ni inte råkar ut för några banditer!


weh nu ska jag sova, ska upp och jobba imorn. Jag trodde att sista dagen på myran var den 19! men icke, igår ringde pernill 10.00 och jag svarade med " saknar du mig redan". Jag vet att dem tycker om mig men ringa redan första dagen.. omg hur kär får man bli... så det blir till att jobba några dagar nu!


break no legs!
Sofiee

Kommentarer
Postat av: lisa

du är underbar! jag kommer sakna dig

2009-01-08 @ 23:35:58
Postat av: camilla

jag med!

2009-01-15 @ 05:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0