Schalom again!

Hello dear friends!

Jag kan inte annat än att säga att jag älskar det! Det är skitigt, det är kallt ( i huset ), det är blött och luktar illa men jag älsakr det!! Människorna här är så trevliga och familjen är underbar! Idag var första dagen jag jobbbade och det gick hur bra som helst!

Första gången jag var ute och körde själv i vänster trafik men det gick bra! Igår tog George (pappan) mig på en tur ner till havet. Man kan se över till Wales (stavning?). Wedmore som är den närmaste "staden" man kan väl mer säga att det är en by är hur gullig som helst! Allt är så smått små hus, små affärer och små människor! har inte Hunnit tagit bilder på staden än!  

Idag har jag och Rufus ( den yngsta pojken, 20 månader ) varit ute på en lång promenad med Nettle. det var så mysigt! 


[ Läs med en ganska ironisk stämma ]Och för dem som inte tycker att jag har en bra kost får nog ändra uppfattning nu!  Jag har blivit jättebra på att äta. haha. Jag har fått lära mig att soppa äter man till lunch på lördagar och så äter man något som är "roast" på söndagar. Så igår åt vi en Roast chicken med bondbönor och Rotgrönsaker och ugnstektpotatis till lunch. Det var väldens "festmåltid". Så gör man tydligen. Äter en stor jättefin lunch och sen äter man något lättare till middag. 

1.2.3.4.5.


1. En liten bild på sovdelen av mitt rum. fint va?
2. Min dörr in till mitt rum. sånna dörrar är det över hela huset. På andra sidan dörren ser man en bit av TV-rummet.
3. Hela gänget är såklart mer och får mig att må bra!
4. En bit av Fridas rum.
5. En del av köket!!

Laddar upp mer bilder sen! Men visst ser det fint ut??


kram soffe!

Kommentarer
Postat av: elin

heja heja!

2009-01-27 @ 11:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0