Schalom!

Hello dear friends!

Jag vill bara saga att jag har landat i England och so far, so good! Huset ar helt fantastikst (lagger upp bilder sen) och familjen ar hus gullig som helst! Min dator funkar inte riktigt an sa jag lanar Annicas! Det ar verkligen landet har och verkligern englskt! vagarna ar sma och gatorna lika sa! Dem har en lite ponny som heter Minto och en hund som heter Nettle. De har aven 5 hons, en tupp och en katt som man aldrig ser ( dem arvde den med huset). Jag har ett eget rum som ar svinkallt med en walk in closet och en toa med dusch! Jag hoppas jag kan fa internet + dator att funka sa jag kan lagga upp bilder och prata med er alla. saknar er men har det bra!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Skont att hora att du ar framme val och att allt verkar bra!!



Saknar dig massor!

2009-01-25 @ 17:01:43
Postat av: lisa

du är nog min coolaste vän just nu! bara så att du vet

2009-01-26 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0