Sista Lördagen


 

Idag är det lördag, sista lördagen i England (ingen har väl missat att jag åker hem på fredag?).

Igår var jag barnvakt. Annica och George la barnen innan de åkte iväg på någon ciderfest. Det var alltså inte så jobbigt att barnvakta igår. Jag sysselsatte mig med att läsa Stieg Larsson, åt chokladkaka, drack "tea" och lyssnade på Eminem(???). Varför jag lyssnade på honom har jag ingen aning om men det lät bra igår kväll.
Jag kom fram till att det inte var så bra att läsa en läskig deckare när man är ensamt i ett gigantiskt hus, jag var rädd!

Jag brukar inte vara rädd i det här huset men igår var jag det därför att hunden började skälla och sprang till dörren. Det gör hon bara om det kommer någon. Som tur var hade jag låst alla dörrar. Hunden fick ligga bredvid och lyssna på musik hela kvällen efter det.

En helt okej fredag.
Idag ska jag in till Bristol och träffa Hanna. Vi hade tänkt att gå ut ikväll. Imorgon ska hon ha grillpartaj så jag lär nog vara en aningens död på måndag! MEN det är ju sista söndagen så varför inte?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0