Tisdag.

Idag är det tisdag, ledig dag!


Efter en trögstartad morgon bestämde jag mig för att hänga på gänget (Annica och co.) till Wells. Vi fikade och spanade in staden. Vilket jag inte alls har gjort 300 gånger! Efter det bjöds det på god lunch hemma på poolbridge farm (Biff Rydberg, vilket jag kommer att börja laga hemma.).

Sen fick jag leka chaufför till Daddys kollegor. JÖSSES vilka små lovebirds de är! De är värre än tonåringar. Stannar efter 10m och pussas och kramas. Det är tur att de är trevliga och roliga annars hade det blivit jobbigt. Jag tog de till Glastonbury och Glastonbury Tor (tredje gången gillt, eller?). Uppe på kullen vare blåsigt värre men det är ändå trevligt att stå och kolla ut över Somerset. Som alltid efter att man vandrat i England blev det Puben. Dock blev det en schysst diet coke eftersom att jag var den som körde. På vägen hem bidrog jag med mitt första Roadkill! En dum fågel som vägra flytta på sig, så den är stendöd nu!


   

Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Läst lite i min bok och chillat på gården.

Jag har även kommit på vad jag ska sysselsätta mig med första kvällen hemma i Täby. Basta, skrubba, tvätta och rensa är planen! Det kommer bli en HEJDUNDRANDE kul kväll!


Ne nu väntar en schysst dusch och lite trevlig läsning.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra jobbat, en fågel mindre:)

2009-07-08 @ 10:23:53
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Behm

Aa d e ju iof sant ;P haha...d måste bli en till tur till London alltså ^^

2009-07-08 @ 16:04:12
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0