Fredag!

Idag är det fredag.

Om en liten stund ska jag åka iväg till familjen Ralf, jag ska vara barnvakt över natten.
Det innebär att jag kommer få några pund extra den här veckan och att jag antagligen inte kommer få någon sömn inatt!
Förra gången jag barnvaktade natt så sov jag högst 4 timmar. Det gör egentligen inte så mycket för ungarna är världens sötaste!!!

Imorgon så ska jag och caroline ta oss in till Bristol där vi ska ut och äta middag med de andra Aupair tjejerna. Caroline åker nämligen hem om två veckor så det blir lite som hennes "hejdå middag". Det blir nog ingen utgång för jag är fattig som en kyrkråtta men en eller två öl på en pub kanske slinker ner!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter bra med en eller två öl efter, annars kommer jag aldrig klara av race for life på söndag:/

2009-06-12 @ 18:27:09
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Behm

yey det kör vi på :D

2009-06-12 @ 20:35:47
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0