Måndag!

Idag är det måndag, bara två dagar kvar tills det är onsdag!

Eftersom att jag hade massor med energi över igår kväll gick jag en till promenad! Vem tror ni jag mötte då? Jo jag mötta samma söta gubbe på exakt samma ställe. Han kör tydligen runt i en riktigt fräsig jaguar, konstigt att jag inte såg det första gången.


I lördags var vi som sagt inne i den stora staden och åt middag med alla tjejer. Det var kul att se alla igen. Kvällen avslutades inte så sent eftersom Hanna skulle springa "race for life" dagen efter! 
(Nu tänker jag kopiera en text från Hannas blogg för jag orkar inte skriva själv)

 När vi satt och väntade på bussen så hände det en läskig sak helt plötsligt så kom det en kille med en ryggsäck springandes som en idiot och höll på att springa in i oss. En sekund senare kom polisbilen med blåljus och han sprang i panik över huvudgatan nere i centrum så polisbilen tvärstannade och backade efter honom tills de gav upp och fortsatte att köra lite längre fram så de kunde vända (det är en väldigt bred refug mellan körbanorna).  Tre sekunder efter kom det en ridande polis, en pikébuss, fyra polisbila + en massa poliser kom springandes.

Det var alltså världens ös nere i city center! Vi hade bästa sikt över allt som hände och firade detta med att äta Digestive! Tyvärr så vet vi fortfarande inte vad som hade hänt men det var sjukt mycket poliser som sprang hit och dit. höhö Grabben kanske hade glömt att ge snubbarna på pizza express någon dricks!


Han kände sig nog riktigt ball! Yeeeehaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0