Normalt?

Idag är det söndag!

Idag åt jag en burk vida (vita) bönor i tomatsås till frulle, allt för att inte äta vitt bröd!


Sen i torsdags har det suttit en fluga på vårt golv. Den har suttit på exakt samma ställe i 4 dagar nu. Varje gång jag har gått förbi den så har jag hoppat som en galning för att den ska flyga iväg, jag har misslyckats varje gång. Idag gick jag fram och la mig bredvid flugan för att kolla läget. Den var död, stendöd. Är det normalt för flugor att de sätter sig på golv och bara dör?





Kommentarer
Postat av: sandra

jag tror nästan det! det har suttit en fluga på vårt badrumsgolv i några dagar också, det lär säkert vara samma fenomen. konstigt!

2009-06-14 @ 13:33:06
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Han ser ju onekligen levande ut

2009-06-14 @ 21:16:09
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Sofia Forsberg

Hahahahaha!

2009-06-15 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0