Onsdag!

Gömmare.


Jag är en riktigt bra "gömmare". Jag är så bra att inte ens JAG hittar sakerna!

För några veckor sen så hittade jag min nyckel till resväskan. Jag tänkte "AHAA... den här kommer jag behöva ha på ett säkert ställe." Tydligen så gömde jag den på ett så säkert ställe så att jag själv inte hittade den. Den så fint packade resväskan ligger helt upp och ner vänd i mitt rum för tillfället. Jag letade i alla tänkbara fack, plånböcker och strumpor! När jag hade letat på ALLA tänkbara ställen fick jag lite smått panik. Det var då jag hittade mina Husnycklar till huset i Täby. Där satt den lilla jäveln!!  Det är skönt att veta att jag är skicklig på att gömma saker säkert!



Igår bokade Annica taxi till mig. Jag bad henne göra det eftersom jag inte ville att de skulle bli fel. Hon bokade den till inatt klockan 02.15(!). Sen imorse när jag vaknade fick jag ett sms från Hanna där det stod att taxin hade kommit inatt 02.15 och väckt hennes familj!!! Ooohnoo, Förlåt Hannas familj.. Typiskt!


ps.
Min mage är  så pirrig att den har hoppat ut ur min kropp och springer runt i Farmer Johns lada. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0