Tisdag.

Idag är det tisdag, en ledig dag (tack).

Jag har läst cirkus 14-15 böcker när jag har varit här. Nu börjar dock Annicas hylla med svenska böcker sina. De ända svenska böcker som är kvar är såna i stil med "nu när du blir mamma" och "hur du lyckas med uppfostran av dina barn", jag känner att jag inte är redo för den typen av böcker än!

Jag har inte läst en bok på ungefär 1-2 månader! Jag saknar att läsa, jag älskar att läsa (borde dock sluta läsa chick lit böcker!). Inatt drömde jag till och med om böcker! Jag såg ett gäng och försökte verkligen få tag på dem. Men varje gång jag sträckte ut handen så försvann de!!!  :S

När jag kommer hem ska jag ladda upp med en satans massa böcker så jag har något att göra mina 25 återstående dagar här! tjoho



Kommentarer
Postat av: Behm

HAHA jag vet :P lite för mycke ibland :P Men Let's dance vette fasen om d e min grej asså ;)

2009-06-10 @ 13:17:44
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0