Torsdag

Idag är det torsdag.

jag har precis bäddat ner mig i sängen. Vilken lyx! Ligga i sin sköna säng med en dator. ska dock stänga av den för jag har bara sovit två timmar sen igår morse. Känns konstigt att ligga inne i sitt egna rum igen.



Resan hem gick jättebra och flyget var helt okej. När jag kom fram på Arlanda möttes jag av mina tre bästa! Lisa,Camilla och Sophia. Gissa om jag vart glad!!!!! Vi åkte hem till mig och la oss alla fyra i min säng och bara njöt av att alla var hemma.

Resten av dagen har jag umgåtts med familj + mormor + tjejerna och Mickan! Helt klart en bra dag. nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.  sov sött

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en super midsommar!!!:) Puss Å Kram!

2009-06-19 @ 14:00:31
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0