Trosdag med Matbil!

Idag är det trosdag IGEN!? Jösses vad fort veckan går!


Idag har jag en helt vanlig jobbdag. Linda (städerskan) var här på morgonen. Hon var snäll och gav mig en chokladkanin i påskas så jag tänkte att hon borde få smaka på Sverige. Så hon fick en kexchoklad av mig (jag har ju trotts allt 16st, haha Jane). Hon blev jätteglad och sa att hon hört talas om att Sverige ska ha god choklad (jasså?), tror dock inte det var kexchokladen hon hört talas om.


Sen kom "matbilen" (jag blir alltid lika glad varje gång den kommer och fyller kylen med mat). Jag förstår fortfarande inte varför "matbilen" inte gått hem i Sverige! Förutom att man kan få öl och vin från den här matbilen hade de även något som kalls för "sorry-we-were-late-voucher". Dvs. kommer de försent (även om de bara är en minut) så får man 10pund avdrag på nästa köp. Idag kom hon 5 minuter sent och vipps så fick vi 120kr vid nästa köp! KANON! 4 av 5 bananer.




Tror inte den här dagen kommer bjuda på så mycket mer att må bra över. Sitter barnvakt hela kvällen. Ska även sitta barnvakt hela kvällen imorn. Då jäklar ska jag äta kexchoklad för jag har varit jättebra med min mat den här veckan! Haha, jag har avsagt mig vittbröd (???!!!!!!!) och alla som känner mig väl vet att jag skulle kunna leva på vittbröd <3 . För att citera min mamma; jag kommer vara en helt ny människa när jag kommer hem!


Nu ska jag väcka den där söta lilla Buffen som sover på övervåningen.  

Ps.

På Elsas skola har de nu infört en ny regel. Den lyder; du får inte parkera på skolans parkering längre, För barnens säkerhet!!! Vad har man då en parkering till om man inte får parkera på den?

ds.
 


Kommentarer
Postat av: Behm

Löv the pic :D Vi får också mat idag ^^ synd att man inte får äta den bara ;)

Haha jag hatar alla engelska nördgrejer dom kommer på :P men kom ihåg! du får inte parkera på parkeringen men du får parkera ÖVERALLT annars!

2009-06-04 @ 15:36:56
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Hanna

Idag blev det bara plain white... Nästa trosdag ska jag satsa på mina "vote Elmo"

2009-06-04 @ 22:20:20
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0