Fredag

Idag är det fredag = ledig!

Så vad har jag gjort idag?
Hm ingeting alls!!! Jag började dagen med att inte ställa klockan. Jag sov riktigt länge idag dvs till 09.00!
Sen så åt jag en riktigt skön frulle, ingen var hemma så jag njöt att få äta ensam utan att ha tre ungar som skriker eller snorar i flingorna!

Sen har jag bara suttit! KUL FREDAG!

Nu håller vi på att göra glass. Eftersom det är Red nose day (välgörenhets dag) idag så firar vi det med en hejdundrande familje kväll. Det kommer att bjudas på (God?)mat och houmous som det så fint heter på engelska och dadadadad COCA COLA!! Riktigt festligt ska det vara. Tyvärr tänker jag avbruta festandet vid ca 20.00 för att åka till gymmet! 


Imorgon bär det av till Bristol där vi hade tänkt att möta upp våra nya svenska,franska och tyska vänner för ett litet partaj. 
Betyg:
FEM AV FEM FARMERS!

WOHO idag fick vi även tag på U2 biljetter till sommarens konsert på Ullevi. tjoho så jagär en glad tjej! Nu ska jag försöka göra något vettigt!

TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0