Lördag

Tjoho idag har jag haft fullt upp!

I morse så åkte vi till gymmet igen. Jag bor på det där jävla gymmet. Så jag hoppas det börjar synas snart annars ger jag upp den grejjen med nyttig mat och träning! LÄNGE LEVE SKRÄPMATEN!!!

Efter passet åkte vi till underbara Tesco och köpte lite picknick. Vi fick för oss igår att om det var fint väder idag så skulle vi försöka ta oss upp för kullen till Glastonbury tor. Det ska tydligen vara ett heligt torn.

Glastonbury var över all förväntan. Sjukt gullig liten stad. Eftersom att Glastonbury var en "magi"stad förut så finns det massor med flumm butiker och folk är väldigt hippie aktiga! Men jag gillare.

Sen så skulle vi försöka hitta det där tornet  så vi gick , vandrade , klättrade och gick lite till. Efter ett tag hittade vi 
" the Public footpath som skulle leda oss upp på den stora megakullen där tornet står..." som Caroline så fint skrev!
Jajävlar vilken kulle det var! Jag insåg snabbt att mina drömmar om att åka till Keneya och klättra i berg nog bara kommer få bli drömmar!
  Tjoho!


 I love you UK!

Vi hann knappt upp till toppen förens en grabb som antagligen var hög som en anka kom fram och började snacka om att han bodde i tornet och hur trevligt det var att se ett par svenskar. Sen kom hans vänner och började snacka om att vi borde röka på och hur bra det skulle vara om vi kom och bodde med dem!
HM...

Vi hade en hel flummig tid uppe på kullen med våra pårökta hippie vänner.
Så efter två timmar blev vi äntligen lämnade ifred och åkte hem.

 Jag har bränt mig i fejjan och ser just nu ut som en prickig korv!

Lite senare på eftermiddag var det helt plötsligt någon som knackade på dörren och där stod det ett Au pair par från Polen som hade hört att jag bodde här. De frågade om jag ville komma med och shoppa imorn så jag sa KÖR I VIND!!!
Så imorgon blir det shopping med nya vänner! HÖHÖ


BYE

Kommentarer
Postat av: Behm

Glad att du citerar den stora poeten Caroline ;) haha ja vi får se om d blir skojj imorn xD

2009-03-22 @ 00:33:22
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0