Söndag - Måndag

Söndagen började med strålande solsken och tio grader varmt.
ÅH vilken härlig dag för att gå en promenad på stranden tänkte jag och Annica. Så när vi en timme senare hade packat ihop hund, barn och oss själva var solen redan borta. 
MEN vi tänkte inte låta den icke existerande solen stoppa oss från att ha en härlig söndagspromenad. Vi började röra oss mot havet och när vi 15 minuter senare var framme hade de vita molnen blivit svarta MEN inte heller den här gången tänkte vi låta det stoppa oss.
När vi väl kom ner till stranden var det som att all jordens vind drog in över oss. Det var nästan orkan! haha men vi gick iaf en liten kort promenad och vände sedan tillbaka, kanske lite väl urblåsta.  När vi satt oss i bilen öppnades himlavalvet och ner föll det sjuka mängder vatten. TJOHO VI HANN IAF IN I BILEN!

På en timme gick det från att ha varit blå himmel och tio grader till regn/orkan och 3 grader! TJOHO

    

På söndags eftermiddagen fick jag även för mig att jag skulle baka bullar för att muntra upp den halvsjuka familjen. Det blev en härligt blandning mellan kanel,vanilj och mandelmass(e?)bullar. Detta var mycket uppskattat!



Idag måndag var det back to work! Georges som hade klarat sig från att vara sjuk i helgen blev såklart sjuk idag. Han låg hemma med streptokocker(?). Elsa var också hemma så vi hade fullt ös idag med. Eftersom att Georges var hemma lämnade jag Elsa med honom och tog med mig Rufus ,Nettle och min mp3 ut på en promenad. Solen sken och det var runt 10 grader idag också. Orkanvindarna hade dock inte gett med sig och jag hade motvind 50 utav 60 minuter. Så efter en 8km promenad med vagn och bebis i motvind kände jag mig rätt trött.
Resten av dagen har flytit på i ett lugnt tempo.

Nu på kvällen var jag och Caroline på gymmet. Kändes bra att vara back on track igen efter en helgs vila. Caroline var nog inte lika glad att jag var tillbaka eftersom att hon fick veta vad som händer när sofiee har ätit för mycket vitabönor i tomat sås :D  Hon överlevde tack och lov!


See yaa don't wanna beee yaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, visst är den skön!=) Jag åker hem den 15:e juli men landar i Oslo. Åker från heathrow.



Kram!

2009-03-10 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0