Söndag

Idag skulle jag och Caroline träffat det där Au pair paret som bor några hus bort. Men Caroline och hennes familj skulle på Horse racing och det lät mycket mer lockande!  Så jag Ringde upp paret och sa att jag fått förhinder :D OOPS!

Sen bar det av till Stone Easton för att titta på ett gäng hästar.
Carolines familj är väldigt (Enligt mig) speciella och ibland undrar jag varför mamman och pappan är gifta! Så det är jäkligt svårt att veta hur man ska bete sig. Vi klarade oss igenom dagen och hade trotts den speciella familjen en väldigt mysig dag!

Vi har även fått se hur en Engelsk picknick går till. Det är inte så att man tar med sig en macka per skalle utan här festar vi till det med mat,chirre,öl,champagne,choklad och om man är sugen ¨på en hejdundrande picknick tar man med sig en grill och ett tält.

  
 Maten i England! Bröd med rå korv i = sausage rolls :D


 

  Jag tyckte att "hoppa över hinder biten" var rätt obehaglig. Han på första bilden håller på att flyga av hästen!!

För att avsluta dagen på ett bra sätt så  följde Caroline med mig hem och vi tog en promenad runt "the block". Nu är jag trött och har just ätit en god middag! Jag tror det blir the säng snart!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hörde det att dom tycker du ser tjock ut på korten hemmifrån!!?? Lyssna inte på dom, fast visst känner man sig gravid ibland Haha:D Charmen med England:P

Mår bättre nu:) Fortfarande lite halvillamående men det är inte så farligt längre.



Ses till helgen!

Puss Å Kram

2009-03-23 @ 14:53:29
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0