Tisdag!

Idag är det (nästan) sommar här. Det är iaf vår. haha i bilen stod det att det var 17,5 grader i annicas bil stod det 19. Jag håller med Annicas!

Jag var ute på en långpromenad med Ruffe och nettle. Efter det satte jag mig i solen och NJÖT! Det behövs lite sol här så man kan vara ute och slippa sitta inne och frysa!

Efter det så plockade jag upp CAroline och körde henne till Bristol Airport. Hon ska till Liverpool för att försöka komma in på Veterinärskolan där! jag håller tummarna!

I brist på annat att skriva så får jag väl dela med mig av en liten händelse som hände tidigare idag.

Jag satt och prata med Rufus, plötsligt fes jag högt. Rufus kollade på mig och undrade vad som hände.
Då sa jag  "haha! vad säger du om det då?!"
han svarade "Tack".
 haha om alla kunde svara tack varje gång man fes skulle det bli fest varje dag!

Hm.

Juste snart har Kenny starfighter premiär hemma! synd att den inte visas här! :S




Jag är så snäll och delar med mig av min vår!

  

Förre veckan var jag på hugget med att döda spindlar i rummet igen! TRE st dödade jag. En jävel hade dessutom tagit sig in i mitt "sovrum". NU är det verkligen KRIG!!!!


Den här resan är tydligen till för att bota alla mina rädslor och andra åkommor som jag har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0