Torsdag

...så är jobbveckan nästan över.

Idag har det varit fullt ös medvetslös hos oss (ordagrant). Eftersom att jag har åkt på någon slagts förkylning/bara ont i näsan/seg i kroppen så var det ju väldigt passande att både Rufus och Elsa var hemma hela dagen idag.
Elsa har 38,5 graders feber och en astma som inte är att leka med, Rufus han ser ut som ett slajm-moster med allt snor som rinner från hans lilla babynos!
Så medans Rufus har stått för dagens ös, har Elsa och jag delat på dagens medvetslös!

Nu ligger alla kidsen och sover. Elsa har vaknat 340gånger och nu fick hon sova på soffan brevid mig så jag kan ha koll på ungen. Själv så har jag just avslutat en burk Ben&Jerrys vilket var dagens höjdpunkt och ska snart kolla på PH BBF = Paris Hilton - British best friend ! HAHA hon är så underhållande och programet är värre än värst. Ett mer meningslöst program får man nog leta efter. Jag är dock ensam hemma så det är ingen som ser att jag sjunker så lågt!

För ca en halv timme sen fick vi mat hemkört till dörren och han som körde hit den kom från Irland. Jag hörde inte ett ord av vad han sa men han skojjade och hade kul med mig ändå. Jag log och nickade lite, han verkade nöjd. Det ända jag lyckades förstå var att när han tog in alla mjölkdunkar (7 X 2L ) så skrattade han och sa något i stil med "Ja man skulle nästan kunna tro att ni behöver en mjölkko på gården om ni dricker så här mycket mjölk" och så avslutade han medningen med ett obligatoriskt, love.

Nu ska jag försöka förflytta Elspels in till Sittingroom och njuta av min "ensamma" kväll!


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är inte ensam om att sjunka så lågt;) Satt också och kollade på det samtidigt som jag smällde i mig choklad... Brunetten borde ju ha rykt!

TTYN :p



2009-03-06 @ 01:00:46
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Behm

Hit kommer det tydligen aldrig nån jäkla hemleverans...dom skulle komma mellan 9-11 så jag har väntat sen 9 ..suck! Nu har dom 10 min på sig å dyka upp!

Haha jag har dock också kollat på detta underhållande program...wiii!

2009-03-06 @ 11:51:46
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja! Det låter super:)

2009-03-06 @ 18:09:56
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0