Lördag

Idag har jag haft en mysig dag.

Jag och Caroline var iväg på äventyr. Det blev ett snabbt besök i Street och sen åkte vi till Cheddar och åt Cream Tea! ååh vad gott det är! ååh vad jag vill ha mer! haha

Sen gick vi ut och gick i någon timme. Caroline hade en rolig runda som gick över både golfbanor och genom buskar! Inget som jag direkt var klädd för! haha men tillslut kom vi hem igen..


Såhär ser jag ut när jag är helt ovetande om att jag gått upp 10kg!! Jag var inte alls lika glad 50min senare!




Man kan säga mycket om Carolines familj, men de är ju så konstiga ibland att man inte kan annat än att skratta.
Jag öppnade papperskorgen för att slänga något och där ligger den en hel och orörd limpa. "Caroline varför ligger det en limpa här?!" "Jo men alltså familjen kollade på utgångsdatumet och den hade gått ut så de slängde den. Den var inte möglig eller något utan de vill bara inte äta  gammal mat, det har hänt förut!!"
Georges hade nog svimmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0