Måndag!

Vad härligt med måndag!

Idag har jag varti bra och bakat scones till mina små gullungar (jag har redan ätit upp hälften)!

Nu ligger Ruffe och sover och jag myser framför datorn. Jag hade lite tråkigt för en stund sen och ville se vad som händer om man söker på mitt namn på google. Jag blev så glad när den första länken som kom upp var den här:

http://bobbyalice.blogg.se/2008/october/ibland-saknar-jag-dig-lite-extra-mycket.html

Jag tycker det är en mycket bra länk för att visa folk vem Sofiee ingö är!!

Snart kommer du! I MISS YOU!!



Bye!


ps.

Nu har jag nästan läst klart "män som hatar kvinnor" och jag måste få säga att den inte alls var lika roande som jag trodde att den skulle vara. Kanske för att jag hade för höga förväntningar på den? Eller så är det för att jag helt enkelt tycker att deckare är trista!! Varför dra ut på det? Avslöja detaljerna direkt istället så kan man avgöra från början om man vill fortsätta läsa eller inte!!
ds.


Kommentarer
Postat av: sandra

nejmen! "män som hatar kvinnor" som är så bra! nu blir jag ju besviken på dig. :)

2009-05-11 @ 15:51:27
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0