onsdag

Jag sov otroligt bra inatt och vaknade bara en gång ( vilket är ovanligt ) men jag skulle nog behöva sova mycket inatt med!

Idag har jag jobbat några timmar. Sen kände jag mig sjukt viktig när jag gick och ta dam ta dam  poströsta!!! Ska väl egentligen inte ta på mig äran och säga att jag kom på idén med poströstningen. Hanna tvinga mig att ta mitt ansvar som svensk att gå och rösta. Bra Hanna, oansvarigt Sofiee!

Bildbevis



Sen Poppade jag förbi caroline och vi gick en LÅNG promenad på 1,5 timmar. Sen Poppade vi förbi gymmet för ett svettigt men härligt pass! Nu väntar jag bara på att de ska börja synas att man tränar och inte bara se lite smygfet ut!

Oh vilken händelserik dag!


En kul grej jag hittade genom en blogg. Den är tyvärr bara fake men det hade varit rätt kul om den va sann!

http://www.svenskbladet.se/kultur/index.php?alias=ny_spannande_mobel_fran_ikea.html

höhöh....


Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Hanna

duktig du är sofiee:) Jag väntar fortfarande på min valsedel från centerpartiet

2009-05-20 @ 23:58:45
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0