Onsdag

Eftersom jag har varit ledig sen i fredags så känns det rätt segt att börja jobba igen, dagens inlägg kommer därför hoppa mellan olika ämnen. höhö

Igår berättade jag för familjen att jag inte tänker stanna kvar i höst. Nu blir det till att fundera på vad jag vill göra i höst!


De senaste nätterna har jag försökt att sova med elementet avstängt. Eftersom att alla andra i det här huset gör det, tycker man att jag borde klara det. Men icke, jag har huttrat och hackat tänder i två nätter nu så inatt tänker jag inte sova utan värme!


Nästa roliga sak jag vill berätta om är vår middag idag! Vi skulle äta firre men när Annica öppnar paketet ligger det en stor fet larv och festar på vår middag!  Vi var inte så sugna på larv så vi åt räkor istället!


Tredje och sista saken jag vill skriva om är:


Tack pappa för den jättefina bilen du köpt. Jag kommer se sjukt snygg ut i den! :D HÖHÖHÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0