Trosdag

Idag börjar min helg vilket känns otroligt bra.

Gårdagen var verkligen inte en utav mina bästa dagar, urgh!
Det som gjorde min dag var att få prata lite med min "uttranvän", sofie! Vi var väldigt dåliga på att ses nu under hösten men det ska bli ändring på det när jag kommer hem.


Sofie N-C!




Sitter och kollar på lite bjorg smycken. Åh de är så fina, fast väldigt dyra! 

     Drömma bör man!



På lördag är det Schlager fest hos mig. Jag och Annica ska göra en kreolksgryta som är kanongod! Hanna och Caroline ska göra oss sällskap. Det kan ju inte bli bättre! (hmm)

nu ska jag städa!
bye!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så vad blev det för trosor, jag tog mina rosa girl boxers - såååå bekvämt

2009-05-14 @ 21:59:49
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

underbart! spelar ingen roll vilket av de tre du köper till mig när jag fyller år! :D puss pårej / soppe

2009-05-18 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0