Visst mår man bra när det är Fredag?

Jag mår bra idag.

När jag vaknade så hade jag ont i hela kroppen. Jag och Caroline prövade nämligen på Kickboxning i Cheddar igår. Caroline hade mejlat och frågat om det var okej att vi dök upp på en träning och det var det!


Vi begav oss mot Cheddar och hade ingen aning vad som väntade. Vi lyckades hitta till träningslokalen (trodde vi), och antog att ingången var under skylten där det stod "Cheddar kickboxing club". Jag gick fram till dörren och tryckte ner handtaget och tittade in. Jag insåg rätt snabbt att jag hade öppnat och klivit in i ett helt vanligt bostadshus! Haha så jag stängde dörren och försökte rymma. Jag hann inte långt innan en kille drar upp dörren och ser sjukt arg ut. "helloo this is not Cheddar kickboxingclub huh?! " försöker jag och lägger på ett nervöst flin. Han svarade mycket argt "Ne det ligger runt hörnet" och sedan smäller han igen dörren! OOOPS!!  HEY grabben lås dörren nästa gång!!


När vi väl hittade dörren (som låg gömd på andra sidan) så klev vi in i ett litet instänkt rum. Det visade sig vara vi två och 5 andra grabbar som skulle träna! Grabbarna måste ha tränat i flera år och vi kände oss lite malplacerade men kul var det! Jag antar att Caroline fick ut allt sitt hat mot Stella när hon sparkade och slog mig eftersom att jag idag har väldigt ont i benet!


Idag hade jag en lång sovmorgon, det var mycket skönt. Jag har haft en lugn dag och har bara varit ute med hunden. Det finns nog inget skönare än promenera med Nettle själv. Jag kommer på mig själv att gå och sjunga och dansa(?!) när jag är ute och går. Undra vad folk tänker när de ser mig skutta omkring bland alla kossor! Bra mår jag iaf!



Sen är jag också sådär EXTRA glad idag eftersom att Lisa bokar sina biljetter hit ikväll!!! YES, så om lite mindre än tre veckor är hon här. Åh vad jag längtar!!!!


Sist men inte minst vill jag visa en bild på mina söta päron:


En helt vanlig fredag på tegel!

Kommentarer
Postat av: lisa

snart kommer jag! då blir det lite liv i luckan :) bokar imorgon istället! men kommer det gör jag :D saknar dig här hemma i täby, tänker varje dag (sen jag kom hem) att jag kanske ska leka med sofiee, men icke. Och inte heller den där camilla finns att leka med.

puss på dig tösen!

2009-05-08 @ 19:27:34
Postat av: sandra

vad skönt det lät med sovmorgon! jag har haft det ganska lugnt idag, jag också. sånt gillar vi! :)

2009-05-08 @ 21:43:53
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Behm

Haka?

Vilken haka! XD

2009-05-09 @ 19:35:38
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0