Söndag mr!!!!

Idag är det söndag, innan söndag kommer fredag och lördag!

 
Fredag:

Vi gick till vampyrbaren och drack riktigt goda drinkar.
Jag gick hem till min säng och sov väldigt skönt!

 

Lördag:

Vaknade upp med sprängande huvudvärk!
Gick på julklapps jakt
Hittade inte en ända julklapp men många fina saker till mig själv.
Träffade Frida och Fridas Darling.
Spelade WII
Åkte hem till pammis.
Drack en drink
Åkte in till stan.
Hamnade vid Debaser Slussen.
Jag, Elin och Frida träffade ett gäng slaktare
Jag drog ett tråkigt skämt: ”aha så du är slaktare?! Slaktar du mycket lammkött eller?”
Åkte hem med ett sent tåg.
La mig efter cirkus tre stora glas vatten.

 

Söndag:

Vaknade .
Åt.
Åkte in och träffade min Englandsfamilj
Mös med mina kids
Hamnade själv (?haha) hos pappas jobbarkompis.
Drack en kopp the.
Åkte hem och var nöjd med helgen.

Jag är nöjd med helgen. Det var underbart att träffa mina barn igen. De hade till och med sig mina favoritkakor från England.



Sen har jag även upptäckt att jag blivit en riktig mainstream tjej. Jag har :


Färgat håret brunt.
Köpt mig ett par sammets leggings
Jag har klippt page!!!??
(det råder delade meningar om denna frippa är något som passar min skalle)




 Spännande färg va?
Spännande hår va?


Kommentarer
Postat av: frida

snygg helg, snyggt hår, snygga tights och råsnygg tischa!

2009-12-01 @ 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0