Tisdag

Ett till "jag ÄLSKAR" inlägg;

Jag ÄLSKAR shopping men inte vilken shopping som helst utan BOKSHOPPING!!! åhåhåhåååå Det pirrar i hela mig när jag får vara inne på Bokus.se. Idag klickade jag hemma 3st nya böcker för bara 172kr. WOHO!!  Släng er i väggen tjejer med era "dagens-outfit" eller "shit-vad-jag-är-bra-på-att-fota" bilder. NU ska här visas/läsas böcker.


("GIIIIRLS... titta vad Soppe har shoppat")



(För att försvara Gossipgirl boken så citerar jag min pappa "Alla böcker är bra böcker")



(Pojkvän??? Esh jag har ju en ful utväxt och böckerna att mysa med!)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha det är bra Sofiee, visa var skåpet ska stå!

F.ö är tjuvlyssnat KING! :)

2009-11-19 @ 12:51:08
Postat av: Anonym

hoppas du inte snuskar dig med böckerna

2009-11-19 @ 15:58:00
Postat av: Behm

haha bra :D

2009-11-19 @ 17:57:31
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Sofiee

Snuskar mig? jag är väl inte snuskig!!!

2009-11-19 @ 21:14:04
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0