Tisdag!

Idag är det tisdag!

När jag vaknade i morse var mig första tanke "hmmm undra om det är lördag eller fredag idag?!". Det var inte alls kul när jag kom på att det bara var Tisdag!!

Fast sen fick jag upp humöret igen när jag kollade igenom min mail och såg att jag fått mail från Annica. Annica = en del utav min Englands familj. Vi kanske ska ses i helgen. Myspys!

Sen åkte jag till jobbet och drack the. När jag står och hänger vid diskmaskinen kommer en lärare fram till mig och helt plötsligt säger hon

"Vilka fina tuttar du har idag!!"
jag såg ungefär ut såhär
??????????????????????????????????????????????????????...
"okej eeeh... tack?" fick jag fram.
"jahahaa det var en komplimang." säger hon då, sen fortsätter hon:
"ja det hade ju varit en annan sak om jag sa att de var fula eller hur? jag säger alltid vad jag tycker!"
"Okej. ja då hade jag nog inte tyckt det var okej." sa jag och gick chockat därifrån!

Varför händer det alltid konstiga saker på mitt jobb?


Kommentarer
Postat av: ullisar

näää!? allvarligt! jag hade blivit ställd som tusan. det är inte sånt man vanligen kommenterar eller komplimangar liksom!?

2009-11-25 @ 13:27:01
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0