Torsdag

Idag är det torsdag (15/10) = Sista dagen för anmälan till höskolan!!!!!!!!!


idag är alltså dagen D!!!! Idag ska anmälan vara inne. Jag skickade in min reda för en månad sen. Så nu är det bara att plåga sig igenom ett högskoleprov den 24 och hoppas på det bästa! Vem vet jag kanske befinner mig i Lund eller på Stockholms universitet i vår? 


Jag vill helst läsa beteendevetenskap i lund men den börjar nästa höst så undertiden får jag läsa något annat kul.



Kurser jag valt:

1.       Psykologprogrammet i Lund. [väldigt många poäng]  (Jag vet att jag inte kommer in eftersom att de är 2,0 gräns. MEN jag tyckte det var coolt att söka)

2.       Socionomprogrammet i Lund. [väldigt många poäng]  (Det är ett bra alternativ till beteendevetenskap.)

3.       Sociologi på Stockholms universitet. [30p]  (kort och gott: det låter kul!)

4.       Pedagogik på Stockholms universitet [30p] (Det låter också som en kul kurs)

5.       Retorik [typ 1p höhö] (Retorik är bra.)

6.       Sen har jag anmält mig till lite andra socionom program på lite mindre roliga orter.



Jösses!!!!! PLUGGA ??? JAG????


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ojojoj:D Hoppas du kommer in på det du vill och att det går bra på högskoleprovet:)

2009-10-15 @ 16:25:24
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men om du vill läsa beteendevetenskap så sök PAO på SU! Med facit i handen så var den jäkligt rolig!

2009-10-16 @ 21:38:43
Postat av: Sofiee

men PAO det är väl ekonomi ? eller är jag helt ute och rullar?

2009-10-17 @ 09:39:26
URL: http://plingo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Man läser en termin ekonomi, men sen läser man beteendevetenskap, juridik och fördjupning inom psykologi, sociologi eller pedagogik.

2009-10-19 @ 09:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0