Måntag

Nämen se där! Ett litet blogginlägg, det var baske mig inte igår!

Jag kommer på mig själv att alltid sitta och kolla igenom bilder från förr när jag är hemma hos mams och paps och ikväll är inget undantag.

Så idag kom inspirationen till mig, det fick alltså bli ett inlägg om dagens (ja, jag försöker låta gammal) egobilder.
Idag ska alla fota proffsiga snygga bilder på sig själv och det är väl egnetligen inget fel på det. MEN på min storhetstid (med andra ord 2002) var det andra bullar. Hahaaa.. Här kommer två FANTASTISKA bilder:


(lägg gärna märke till den ofantligt coola texen Schools out!!! uhuhuhuhu)


(Jag önskar att jag kunde säga att det var mode år 2002 att sätta orikdé klämmor i håret, men så var inte fallet.)

Med det här inlägget ville jag inte säga så mycket mer än, DET VAR BÄTTRE FÖRR, OKEJ!!!!!????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0