Tjaa

Än så länge är bloggen hemlig! Det ni, camilla och sophia det är bara Lisa Lessen som vet!! (eftersom hon också varit helt ensam i ett okänt land). Om det blir något av den här sjukt sjuka resan så kommer ni också få reda på att den här bloggen existerar!

Jag har sedan länge varit emot bloggar. jag har dock läst andras men icke velat ha en själv. Jag kände nu att jag endast skapar en blåg för att NI mina kära vänninor ska kunna följa mitt liv på den engelska landsbyggden. Så sitt back and relax and I will show you englands upperclas. ( stavningen will not be as you want it to be, sorry ).


over and out !


Kommentarer
Postat av: skeden

jag hatar dig.



(ditt första inlägg!)

2008-11-08 @ 21:47:40
Postat av: skeden

jag hatar dig.



(ditt första inlägg!)

2008-11-08 @ 21:48:04
Postat av: sofie

jag vet.

2008-11-18 @ 20:42:41
URL: http://bobbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0