Fredag

Så idag kom ÄNTLIGEN det efterlängtade paketet och där fanns den min nya kärlek! Lite mörkare än vad jag hade förväntat mig men ack så vacker!!!!

ASOS Floral Waistcoat


Idag har jag inte gjort något värt att berätta, FÖRUTOM att fasa inför morgondagens bikeride! WHY WHY har jag fått för mig att jag ska vara med? 24 Miles cykling + 7 miles promenad uppåt! Som belöning får man gå till Puben och köpa öl! (det är de som jag ser fram emot, öl...)


 Karta!
  Jag väljer att tolka det såhär: wear sunscreen (or else stay at home)


Just nu är jag barnvakt för Annica och mr.George är på middag! Annica bad mig ta ett kort på hennes nya tröja som hon skulle skicka till tjejen hon fick den ifrån, jag tyckte bilden blev bra! Visst kan man nästan se på bilen att de är snälla? Jag kommer verkligen sakna den här familjen om jag väljer att åka hem.

 
(Georges försöker krama Annica men hon ville att hennes tröja skulle synas så hon puttar bort G)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0