Onsdag!

Igår var jag inne i Bristol på kvällen och åt middag med Hanna. Det var skönt att få göra något kul på en vardag också! Hanna åker hem till Sverige över påsk och jag måste säga att jag är lite sugen på en stor påskmiddag jag med!! Men påsken kommer ju nästa år igen!

Igår så var jag dessutom på strålande humör, jag tog med mig hunden ut på en låång promenad och hoppade omkring och bara njöt!
När jag var ute och gick så såg jag ett flygplan som jag tyckte såg ovanligt stort ut. När det kom närmare så var det så stort för att de bara flög ca 300m över marken! Kändes lite skumt att ett stort passagerarflygplan flyger så lågt, speciellt när flygplatsen ligger 30 min härifrån! 
 
Idag ska jag göra sjukt viktiga Au pair saker. Tex. ta Elsa till frisören och mata hönsen! visst är det ett jobbigt liv jag lever?

Idag har jag även tvättat lite. Jag gillar inte att tvätta här eftersom att ända stället att hänga tvätten på är utanför köksfönstret. Visst okej om jag tvättar kläder men när det kommer till underkläder känns det lite genant.




OH thats a lovley view, lite fil och flingor på det!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska fixa djungelvrål åt dig!=) Och säga hej till sverige från dig

2009-04-08 @ 19:55:35
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0