Onsdag

Eftersom att barnen är hos Grannie och Pop så har jag fått lite andra uppdrag idag;

1. Städa lekrum  (storstädning)
2. Förvandla två st kotletter till barnmat. (??????)
3. Dammsuga Billie. (Hm... det kanske är på tiden)
4. Ta med Billie ut på motorvägen och plocka upp barnen! (Tjohoo billie+motorväg=NO GOOD!!)
5. Dammsuga upp alla spindellik i mitt rum. (När flyttar spindlarna ut egentligen?)


Påtal om bilar pappa! Om vi nu ska köpa en till bil, kan du köpa en bil som jag kan köra utan att höra "krockar du så dödar jag dig!!!" haha.

Nu är det time for lunch!
TJAO!


ps. Min pappa använder inte ordet dödar (Även om det är de han menar) höhö! ds.


--------------------------------------

Sådär nu har jag städatklart,dammsugit billie och lagat mig en lunch!

Jag har dessutom kommit fram till att den enda snygga killen häromkring är vår postkille! tjoho storbritanien har 1 snygg grabb! Tyvärr är jag lite besviken på grabben idag. Han gav mig inte rätt sorts post! Jag hade förväntat mig att få mitt asos paket idag (jaja jag vet att jag sa att jag inte skulle beställa mer kläder från internet, det gick utav bara farten!!).
Däremot kom han med ett Brev från College, jag har blivit antagen till en engelska kurs MEN den är på tosdagar då jag jobbar!!! Ska försöka kolla med Annica om hon har lust att byta jobbdagar! (jag vet att hon tycker det är viktigt att jag lär mig engelska).

 Varför envisas de med att alltid skriva mitt namn fel!??
Jag skriver klart och tydligen SOFIEE men icke!


 Hittade cykeln jag ska använda på lördag! Visst får man en känsla av att jag kommer vara helt död efter 4mil?? Någon som vill göra mig sällskap i stolen?




-----------------------------

Som ni ser så har jag bytt profilbild. Tyckte den passade bra med "bonde"temat jag kör just nu!!! Framer 4-life!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som en skön dag:) Alla dagar utan barn är ju helt ok

2009-04-15 @ 14:42:57
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Behm

Haha bara cykeln har växlar så kan du va lugn...ha den det ? xD



men kolla upp me Annica om du kan byta jobbdagar skulle ju va sjukt bra isåfall :D

2009-04-15 @ 16:30:22
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0