Onsdag!!

Någon svinsjuka har jag inte fått än...

Så jag är ledig fredag till måndag, det låter bra men känns inte alls kul!

Jag behöver tipps på vad man kan göra en helg som enstöring. Hanna åker och jobbar i wales och Caroline åker till danmark och skriver prov (lycka till) så jag ensam. Är det nu jag ska försöka njuta av att va ensam? Jag har väl aldrig gillat att va ensam?!  Så vad ska jag göra ?

Om alla mina två läsare kan skriva en liten rad så kanske jag kommer på något kul!

Hej!

ps. Jag är kär i Rufus! Han är så otroligt söt, speciellt när han är trött och vill sova! Ikväll fick jag äran att lägga plutten eftersom ingen är hemma. Annica vill gärna att man Sjunger för honom och Som alltid när man ska komma på något att sjunga om så kommer man inte på något alls så efter en liten funderare tänkte jag "AHA, Lilla Olle i skogen". Han rörde inte en min! Sen väcktes mitt minne och jag kom på "mors lilla Olle". Men eftersom jag aldrig lyssnade på den riktiga Olle låten fick han höra "mors lilla Olle i skogen gick, plockade blåbär och stålar han fick. Vad gjorde han med dem??? köpte öl, köpte öl, köpte öl"!!!! Gissa vem som log åt den låten? 
Den som sa att jag var född pedagog borde tänka om!

ds.
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! förstör inte ungen sofiee!

2009-04-30 @ 00:59:01
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: lisa

du är bäst soifee :) snart kanske jag tar en titt förbi englandet! ska bara hem först :)

2009-04-30 @ 19:13:11
Postat av: Hanna

Haha! Så vi med bmi över 20 är inte sexia!? Lät som om den gubben nästan är lite pedo:/

2009-04-30 @ 22:00:42
URL: http://hannawickberg.blogg.se/
Postat av: Behm

NU e jag hemma ^^ haha bra du e S ;) hoppas inte ungen får men för livet xD

2009-05-03 @ 00:14:00
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: sofie

HAHA. skrattade högt. hahahahasaknar dig makkan. såg förövroigt att lisa fanns på facebook. kund einte låta henne slippa undan så jag addade illa kvickt.



2009-05-04 @ 21:33:17
URL: http://autumnsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0