Söndag

Hej!

Nu sitter mina päron + broder på ett plan och borde landa i Sverige om ca 30 minuter!

Vi har haft en kanon mysig helg och sett ungefär hela england känns det som! Så idag är jag väldigt trött och ska nog lägga mig på rummet och äta kexchokladen som jag fick.
Bilder får bli någon annan dag!

Nu har kidsen lov i två veckor så nu blir det fullt ös! TJOHO! Vi ska antagligen åka till Bristol zoo någon dag, det passar mig bra eftersom jag gillar djur så länge de är i bur! HÖHÖ


Georges var så nöjd att han var med i Sunday times idag:

http://property.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/property/investment/article6037186.ece

Han är med i sista paragrafen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0