Svensk sommar!

Igår hade vi svensk sommarvärme här.

TACK TACK TACK, det behövdes. Efter att Rufus gått och lagt sig fick jag underhålla mig själv på baksidan, det gick kanon bra!

    Hoppa, något jag måste bli bättre på!!


Igår var även hovslagaren här.
jag hade förväntat mig en hårig, tjurig gubbe så gissa om jag blev förvånad när det stod en ca 25-30 årig grabb där, HALVNAKEN!!! han fick tydligen för sig att han skulle byta om där. "Hejlo! Do yooou want any hjelp?? This are,is,är yoor beet...check, HEHE" sen försvann jag fort in i huset igen!


Idag ska jag till Bristol och träffa Hannamontana! Tänkte åkte in lite tidigare för lite (som alla bloggmammor skulle säga) EGENTID!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Som jag då när våran über snygga trädgårdsmästare kommer

2009-04-21 @ 19:12:49
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0