Uppdatering

Sådär! Nu har jag sovit och har lite mera kraft att uppdatera bloggen. I helgen så var mina päron + bror på besök, mycket uppskattat! Det känns dock som om jag körde runt de i hela England!


På torsdagen när de kom så gick vi (såklart) till Cabot cirkus och åt middag på en trevlig restaurang. Det kändes lite konstigt att vi inte setts på två månader men de var sig lika. Det blev rätt sent och vi skulle försöka ta oss tillbaka till deras B&B. Jag har dock aldrig kört ut från Bristol i mörker och lyckades såklart köra fel. Min pappa blev lite lätt stressad och försökte tvinga in mig på en gata där bara bussar får köra. Jag blev irriterad tillbaka och sa att "jag får inte köra här det kommer säkert en polis och jag har inte lust att bli stoppad en gång till." varpå min daddy säger "äsch skyll på mig om det kommer en polis". Vem tror ni inte står runt hörnet om inte polisen? Fast de brydde sig inte utan körde tack och lov förbi!


I fredags så kom Plingö's förbi poolbridge farm och kollade hur jag bodde. Sen gick vi ut på en promenad med Nettle (som genast blev kär i min hundrädda pappa). Efter det bjöds vi på fika av Annica och sen bar det av till Bath. Jag gillar Bath det är en mysig stad. När vi efter några timmar gjort Bath så bar det av till Wells (Englands minsta stad). Där kollade vi in katedralen och tankade mer energi på puben. Middagen åt vi på den lokala puben "Sexeys Arms".


I lördags tog vi oss en tur till Glastonbury som är en gammal trolleristad (den där staden med kullen jag och Caroline klättrade upp för). Vi beslöt oss för att ta en tripp upp för kullen där det blåste som tusan, men vi lyckades tillslut komma upp till toppen! Efter det var det dags för fika (i min familj är fika något som är väldigt heligt.) Därefter bar det av till Bristol och Cabot cirkus igen. Jag tycker inte Bristol som stad är så där kanon kul, om man inte vill shoppa och festa såklart. I Cabot blev det en sen lunch och lite shopping. Erik köpte mina drömskor, Converes skorna med Englandsflagga på.  Sen åkte vi tillbaka till mamma och pappa och myste. Sen var det dags för middag hemma hos Cardales. De bjöd på en traditionell engelsk curry. Det var gött. Georges fick berätta för mina päron hur himla bra det var att jag inte drack kaffe (för då sparar vi några tusen på det för kaffe är så dyrt). Middagen var trevlig och god.


På söndagen så åkte jag över till Plingö's B&B och åt frulle med dem, aaah English breakfast! Sen så rörde vi oss in till Bristol igen och åt lunch och sen släppte jag av familjen vid bussen och sa hejdå vi syns om två månader igen!


Helgen var mysig och det var skönt att ha sin riktiga familj på besök. Slippa vara sådär överdrivet trevlig hela tiden. Däremot så tog all min energi slut i söndags så de här dagarna som vart nu har varit hel flummiga!


Idag ska jag nog in till Bristol och äta middag med Hanna och kanske Caroline. Ska bli skönt att få komma bort och göra något kul på en vardag också!  


Bilduppdatering kommer nog senare, fast mamma och pappa har de flesta bilderna på sin kamera!


Ps. mamma jag har inte längre ont i njuren! ds.



---------------------------------


Ibland är det bra att ha samma mejl som när man gick i 4an speciellt när man hittar gammla "kärleksmejl":

tjenis penis! du är skit just! det är inte nattis tycker jag. hon kan ju inte vara kär i Tim. han var ju ful! det är inte du. du är ok! jag är nog lite små kär i dig.(skoja bara) men du är ok. du är mycket mer ok än nattis. jag har ju bara frågat på henne ungefär 5 gånger. (eller 4). men jag har frågat på dig 1 gång och det är jag stålt över!
///////gurra g på sne´

hahaha

tjaba!!!!!!!! brukar inte du vara matilda längre (ryberg)
jag bara undrade.har du nån ny kille på g.......eller............
...............suck..... det är värkligen tråkigt och
vara hemma för jag har varit förkyld i dag (du kanske visste det.)
om du är kär i någon kan inte du säga de då? snälla snälla snälla?

TJA DÅ / FRÅN GURRA
 


Jag gillar att vi går i 5an och att Natasha skriver roliga mejl:


tja sofie! idag gick jag i skolan, som vanligt! tråigt. jag har förlåtit gurra och matilda sen igår. men jag förlåter aldrig matilda helt så att du vet! ditt ex=kristoffer var jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte ful. han såg ju nästan ut som peter. finns det ingen söt kille i din klass?! anton var ju också jätte ful, och du som var helt "crazy" i honom. den enda som var söt var måns! han var väl okej. vad heter han den där andra sexan som också var ganska okej? david eller daniel? jag kommer inte i håg! irriterande! vad roliga alla killar såg ut med dum struten på huvet. speciellt leo! jag vet inte varför men han såg så konstig ut, jämfört med honom utan dum strut! i dag frågade gurra på mig! jag sa nej såklart! efter i går kunde han väl inte tro att jag skulle säga ja! i så fall är han ganska korkad! det fö sig, alla killar är konstiga! det är därför jag ska vara singel för livet. anton kunde ´man kräkas på. bajs ful!!!! han såg ju typ ut som kristoffer fast kortare. ffffffuuuuuuulllllllll!!!!!!!!! jag blev besviken av att tim var ful. han lät faktiskt jätte gullig i telefonen! så det ¨så. varför kan han inte vara söt?! från och med nu ska jag vara kär i tim för att han har gullig röst!!!!
//natacha

tjena gullhöna,,,,.... hur e re me dej rå`? i morrn e re disco på myran..............!!!! j@g n@t@ch@ vet ej om jag ska visitera. håhåjaja va ja har tråkigt. jag fråga kalle idag om det där me cicci. han sa att han tyckte om henne fast att han inte var kär och han sa att han tyckte att det var dumt av elli att säga till cicci att han gillade henne på DET sättet, för då tror ju lixom cicci att kalle kanin är kär i henne å gud vet va de leder till!  SMÄRTA, mängder med smärta....... skoja bara. du kommer väl på matchen på söndag.... ack, ungdomar nu förtiden. ack, va slöseri me kosing. nemen ja e på lixom flum humör.  ja sitter å laddar hem låtar från napster. ganska bra låtar om ja får seja de chälv. har laddat hem femmtånn eller fjortånn låtar. jag har fått dyslexi. 100% dyslexi. puss på rumpan å stick till månen å fjärta ärtor.... puzzåkjam / natacha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0