Lördag

Idag är det lördag! Om 14 minuter blir det söndag!


Eftersom att det är jul så ska jag vara så snäll att jag berättar en grej! Jag är nämligen kär! Jättekär om jag ska vara helt ärlig, i två stycken!!!! jösses hur ska det här sluta? Jag vet inte vem jag ska välja. Jag väger båda i vänster och höger hand men kan inte komma på vem jag gillar bäst! Här är iaf en bild på en av grabbarna! Han är lite benig men åååååh så underbar! LOVE YOU!!!!!


(visst är han snygg??? Tack mammi och pappi för att ni har givit mig två grabbar att älska!!!)



Sen så vill jag visa en bild på en klapp som jag gav bort i jul! Eftersom att personen i fråga inte gillar att bli "upplagd" på internet så är *piiip* anonym!  Men det är ju trotts allt tröjan ni ska titta på!


(Det är verkligen inte lätt att vara smal!!!!)




Nu ska jag bädda ner mig i en skön säng och njuta av att få sova. Tydligen blir man rätt trött av att festa till 05.30! Sov sött alla nissar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0