Måndag.

Idag är det måndag.


Dagens julklappstipps:

För några dagar sen kom en kille som jag jobbar med fram och petade på magen och sa: fett eller bebis, fett eller bebis, fett eller bebis!???. På skämt (hoppas jag).
Jag har tagit hans petande till en ny nivå och petar nu på min pappa samtidigt som jag säger "fett eller bebis, fett eller bebis, fett eller bebis!???"  Testa själv. Jag lär få EXTREMT många julklappar i år.


BTW, Här får ni en trevlig spotify lista. En lista som kallas ståtrosa. Den är till för lite lugnare tillfällen.


Klicka på ordet under.


Ståtrosa

Kommentarer
Postat av: Sofia Forsberg

Sofiee!



Grym playlist! Hellsongs var ju jäkligt sköna. Har aldrig hört förut.(!)



God Jul!



Kram Sofia

2009-12-22 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0