BUH!

Igår var jag och Caroline på en liten roadtripp igen. Vi åkte till street och försökte hitta en outlet där men efter som att det är så himla svårt att hitta ställen här pga. dålig skyltning tog det ett tag. Vi lyckades på vägen dit hitta vårt College som vi ska till imorn, kuul! Känner mig väldigt motiverad för att börja plugga :S

Efter ca 2 timmar i street och en tröja (som jag faktiskt har användning för här) rikare åkte vi till cheddar. Eftersom inte har fått mig en dos coca cola på länge var jag bara tvungen att ha det! (den var sååå good!)

Idag har jag varit på Babysimm med Rufus. Det var rätt kul. Det bästa av allt var nästan omklädningsrummen. Eftersom att de är både för killar och tjejer :D

  Den andra hunden är Pepper som vi var hundvakt åt i helgen!


------------


Nu ligger Rufus och sover så jag har verkligen ingenting att göra! Idag är en sån där riktigt trist dag! Det bara regnar och är grått. pratade med Caroline nyss och vi kom fram till att idag är första dagen då både hon och jag har lite hemlängtan. Inte sådär så jag skulle vilja ge upp allt på en gång men det skulle vara skönt att få ta en pause och komma hem till sin egna säng och sitt egna hus!



------------

Hej nu längtar jag inte hem länge. För när Ruffe vaknade hade vi rätt kul ihop. Han var på sitt bästa humör. Det första han gjorde när han vaknade var att peka på blöjan och se väldigt förvånad ut och sen skratta när han såg att jag förstod att det var bajs i den. Han är så söt. Han drar alltid fram skötmadrassen och lägger sig ner och ler och skrattar när man byter på honom!

Sen så plockade vi upp Elsa och Frida och när vi skulle åka hem från skolorna så var det översvämning för att det har regnat så mycket. Ungarna tycket det var kanonkul med allt vatten så jag körde tillbaka så dem fick åka en gång till, väldigt uppskattat!

Efter att ha lagat mat till ett par matglada ungar så var det hönsens tur att få lite food. idag serverades det potatisskal och blandkorn. Hönsen håller till i slutet av våran gigantiska "trädgård" och för att komma dit måste man gå i ett hav av lera. Ofantligt kul om man som jag gör, gillar att gegga! När jag stod mitt i havet med lera upp till vaderna och med regnet som öste ner kände jag mig lite som Lotta på bråkmakargatan! När hon är ute på landet och vill bli stor! Det var nog dagens upplevelse!


Nu på kvällen har jag njutit av en god middag som G lagade! Sen har jag haft lite tid att prata med min päron. Visst är det bra med päron ibland för dem är så ... stöttande! Se här:

Old Sofiee säger:
 ne
 det är bara ett prov för att se vilken grupp jag ska gå i

Mamma Marie säger:
 Tänk om du kommer med i "barn" gruppen!
Eller kanske i gruppen som varken hör eller ser!'
Du får göra som mamma och svara YES på allt!

:D

Kommentarer
Postat av: F

Grattis till omklädningsrummen! Hur är nakna engelsmän?

2009-02-10 @ 10:24:09
Postat av: Mickan

Håll ut pinglan! Hemlängtan kommer och går - men upplevelser de består :D



Jag kan trösta dig med att det inte händer mycket här hemma. Jag har en smula panik över vad jag ska ta mig till härnäst. Plugga? Jobba? Resa? Flytta hemifrån? Bli vegetarian..? Jag behöver en förändring!

2009-02-10 @ 15:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0