Extremt !

Igår var det en rätt blåsig dag och på eftermiddagen kom det tillochmed lite snö. Det är verkligen så kul med alla englandsbor, dem blir så hysteriska när det kommer lite snö. Annica berättade att det var en kille på hennes jobb som gick hem några timmar tidigare pga att han var rädd för att inte komma hem om det började snöa! Frida fick även ett brev med sig hem där det stod: Vid en extrem väderförändring kommer skolan stänga!

Igår var det även rätt kallt. Annica sa att det skulle bli väldigt kallt under natten (ca -4 ) så jag fick byta rum tillfälligt. Det var skönt för det rummet var lite varmare. Här klär man inte av sig när man ska sova utan man klär på sig men inatt slapp jag frysa.


Idag vaknade jag upp och var på bra humör. När jag tittade ut genom förnstret var det vitt. Det hade kommit ca 3cm snö. När jag hade ätit upp min frulle märkte jag att alla ungar var hemma, skolorna hade stängt! haha det är så kul att 3cm snö orsakar KAOS i hela england! Skolorna hemma skulle knappast stänga om det så blev en halv meter snö!

så här kommer lite bilder från vårt EXTREMA... väder:


    

  

Visst ser det extremt ut?

Det var iaf väldigt mysigt att vara ute. Jag har också hjälpt till med att mocka hos hästen, jag håller helt enkelt på att bli en riktig liten lantis!

Idag har jag även varit förbi gymmet i cheddar och ansökt om gymkort! så snart ska jag börja träna. ( jag kan verkligen se min pappa framför mig nu när han läser det här. Han sitter på sin stol i arbets rummet och säger högt "aaah det här är verkligen SÅÅÅ bra!!!!". Det verkar vara ett riktigt bra gym. Man får fri tillgång till maskiner, gå på alla pass, tillgång till badet och alla hallar där man tex kan spela badminton för ca 400kr i månden. Dessutom betalar man månadsvis så om man inte vill fortsätta är det lätt att sluta!


Tjohooo nu ska vi äta!


Kommentarer
Postat av: elon

hahaha jag älskar att läsa om ditt liv där borta på nordpolen!

2009-02-03 @ 21:35:51
Postat av: Daddy Cool

aaah det här är verkligen SÅÅÅ bra!!!!".

2009-02-03 @ 21:44:42
Postat av: Daddy Cool

aaah det här är verkligen SÅÅÅ bra!!!!".

2009-02-03 @ 21:46:11
Postat av: Mikaela

vad är det för grymt gym du har hittat sofiee?? Ännu en anledning att flytta till england med dig :D



För övrigt ser vädret UNDERBART ut. Engelsmännen är stissiga.

2009-02-04 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0