No titel

Hello.

Idag kom grannie and pop  (Georges päron) och avlöste mig vid 15.00 och då åkte jag och plockade upp Caroline. Jag skulle lämna in min ansökan om gymkort och CAroline skulle hämta en. Så nu är jag en stolt medlem i Kings Of Wessex Leisure Centre. En annan bra sak med det gymmet är att poolen alltid är 31 C.

Efter det åkte vi hem till Caroline och drack lite afternnon tea!

När jag lite senare på eftermiddagen kom hem hade jag inte så mycket att göra. Satt mest och pratade med Gs päron. De är som sagt ett typiskt engelskt par = väldigt trevliga och säger wonderful, glorious, lovely i varje mening! De har en stor men väldigt smal hund som heter Ivy, hon är av ras lurches. (vet inte om det heter samma på svenska) Men det är en blanding mellan Greyhound och fårhund. Hon är alltså väldigt hög,smal,inte så gullig men snabb. Ska nog ta en bild på henne nästa gång hon är här, hon ser väldigt lustig ut!  


Så en sumering av dagen = inte en allt för rolig dag!



ps. Dear Mamma och Pappa!

Bli inte rädda om det är så att det dimper ner ett svart mystiskt paket i er brevlåda, det är inte knark utan bara ett helt vanligt postorderpaket från H&M. Ni vet ju sen tidigare att er kära dotter är lite svag för internetshopping och när man är helt isolerad på landet så börjar fingrarna klia! Så när fakturan kommer (haha) skicka mig ett mejl så betalar jag den! Som en bonus kan ni även få skicka över lite saltlakris i paketet med träningskläderna. England verkar inte ha någon vidare lust att producera den typen av godis!
Okej tack på för hand! Love you!  ds.


Kommentarer
Postat av: Daddy

Engelsk lektion: the name of a dog, the " lurcher used by poachers, properly a cross between a sheep-dog or collie and a greyhound . (poacher=tjuvskytt) (Lurch= kränga, göra en överhalning, svänga hit och dit, luta, (vardagligt) ragla)

2009-02-05 @ 08:21:58
Postat av: Behm

Du hehe nästa vecka är ju Annabell hemma från skolan hela veckan å jag ska köra henne å en kompis å åka å shoppa nånstans...vill du meeeed kanske??? Tror jag kan bestämma typ vilken dag också så vilka dagar e du ledig? ;)

2009-02-05 @ 22:16:30
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Sofia Forsberg

Soppan!! Shit vad kul med en blogg! Jag sitter och skrattar högt. Din humor är fantastisk och jag ser fram emot att följa dina äventyr! Kram Sofia. (Emil hälsar med en puss!)

2009-02-06 @ 01:32:57
Postat av: Behm

Ja det stoora provet :p I'm shaking already :P

2009-02-06 @ 23:05:27
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0