Tisdag

Vi har haft några fina dagar nu med strålande sol och minst tio grader men idag är det grått och trist. Temperaturen har jag ingen aning om men det ser kallt ut! Idag är en sån dag som jag önskar att jag hade åkt till USA istället!

En annan sak (jag kanske har nämt det förut) är hur (ursäkta språket) jäkla kallt det är i huset! När deras vänner kommer över p¨å middag brukar de skämta och säga "jag ska bara gå ut och värma mig lite!". Jag tycker inte det är ett skämt utan blodigt allvar. Jag är alltid kall och eftersom det är så dyrt med all energi så får jag inte ha värmen på. Häromdagen hade jag en varmluftsfläkt på när det var kväll, jag frös och var nästan blå. Då kom Georges in och kollade på mig och sa "Sofiee, är det verkligen så kallt att du måste ha den där på?? Jag vill inte vara elak men det kostar så mycket!" så jag fick stänga av! Om de viste att jag har elementet på hela natten skulle de kanske inte uppskatta mig lika mycket längre! haha

Men det har blivit varmare, nu sover jag bara med ett täcke,ett överkast och bara ett lager kläder! Det går mot ljusare tider!

  Hare!



----

Hey juste! Jag glömde säga grattis till våran kronprinsessa som ska gifta sig 2010....

Kommentarer
Postat av: Behm

Stackare nu har vi tom. varmt i vårat hus tycker jag...du får komma å värma dig här nån dag å ha sleepover XD



Ps. Tycker din familj verkar lite snål :P

2009-02-24 @ 16:56:49
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Hanna

hejsan! Japp, jag har msn:) h[email protected] (gammal = därav fjrtisnamnet;))

2009-02-25 @ 09:36:10
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0