19 Januari 2009

Schalom, hej, tjena och framförallt hello!!

Idag är det måndag och på torsdag åker jag! Jag har fortfarande inte resfeber eller någon ångest! känns rätt skönt. Idag har jag hunnit med att sortera alla mina kläder i tre högar; Vill ha, kanske vill ha, stanna hemma! Det gick otrolgigt bra och jag är förvånad över hur duktig jag var på att sortera ut saker som jag verkligen behöver!!!

Jag har såklart hunnit med en sväng till hjärtat av Täby: inte Tegelbruket utan Täby centrum såklart!  Jag har köpt mig två böcker att underhålla mig med de(n)m första dagarna! Har även köpt en bok som jag ska ge till mina tre kids. En Alfons Åberg bok med fyra böcker i en! HUR BRA ÄR INTE DET???!!!

Men det bästa köpet av alla: ett regnställ! ÅH så bra, Åh så kul!!!


 
Här kommer en bild om hur glad jag är över boken och stället!!

Se även mina nya stövlar som inte bara är snygga utan är av utmärkt kvalitutta!! Det här kan ju bara inte va sant!!!



see you in the rain!
/sofiee


ps. jag kanske ska bli nya friluffs-modebloggaren!! aah vore inte det något att hänga i granen!? ds.


Kommentarer
Postat av: modebloggaren

frid4s.blogg.se





hojhoj

2009-01-19 @ 21:16:48
Postat av: Anonym

omäh!!!



din spätta vad snygg du är!

hoppas nacken kryat på sig

2009-01-19 @ 22:02:52
Postat av: camilla

haha du ar knapp but i love you! Hoppas din resa gar bra! Vi hors sakert innan dess!



KNUS

2009-01-20 @ 21:45:42
Postat av: mumma

Kram Sofiee!

Hoppas du har landat i London och får en förtjusande vistelse in Great Brittain.

Knusetur

2009-01-23 @ 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0